niedziela, 2 grudnia 2012

Reaktywacja

Witam wszystkich ponownie! 
Nareszcie udało nam się zebrać - może jeszcze niepełną, ale zawsze - załogę! :) Dziękuję bardzo tym, którzy  wysłali swoje CV w związku z ocenianiem; obecna załoga: Estepen (Kala), Audace oraz stażystka Coconut! :) Oczekujemy jeszcze na naborową ocenę jednej z kandydatek i być może nasza załoga się powiększy. Póki co - nabór nadal stoi przed Wami otworem, zapraszamy każdego kto jest chętny do pracy na Gassate. 
Co do Oceniających - każda z nas prezentuje swój własny styl oceniania, każda chętnie przyjmie Wasze blogi pod swoje skrzydła :D 
Niniejszym ogłaszam, że w dniu 02.12.12r. ocenialnia zostaje ponownie otwarta! :) 
Pamiętajcie, aby przed zgłoszeniem koniecznie przeczytać regulamin.
+ Dostałam już skargę o brak preferencji oceniających, ale oczywiście zapomniałam tutaj dopisać czegoś na ten temat, więc dodaję: Preferencje + kontakt zostaną uzupełnione w najbliższym czasie, gdy oceniające mi prześlą wszystko w gotowości :) Powinno się to pojawić nawet dzisiaj, choć nie gwarantuję. 
Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. ale... o co chodzi? ;))
    w każdym razie obserwuję i będe wpadać częściej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajmujemy się ocenianiem blogów ze względu na treść, grafikę i inne detalu widoczne na blogu :) Nieważne co to jest - opowiadanie, blog z grafiką czy refleksje - ocenimy wszystko z wyjątkiem Mangi/Anime, gdyż żadna z nas tego nie chce tknąć kijem przez szmatę - po prostu się na tym nie znamy.
      Także serdecznie zapraszamy do przeczytania zakładki 'Gassate', gdzie znajdziesz parę istotnych informacji na temat bloga, a także - zakładki 'Zasady'. Być może skusisz się na oddanie swojego bloga pod skrzydła z którejś z nas? :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Kalu (jakoś trudno mi się przyzwyczaić do nicku Estepen), kiedy dodasz "preferencje", czyli to, jak ocenia każda z nas? Bo trochę głupio mi rozsyłać reklamy, skoro bloggerzy nie wiedzą, do kogo się zgłosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że dodam to jutro w godzinach wieczornych, bo dzisiaj miałam pewne komplikacje, ale jutro wracam o 17 i później powinnam wstawić.
      Przepraszam, że tak długo, ale naprawdę wypadło mi coś ważnego :|

      Usuń
  3. Nie ma problemu, tak tylko napisałam - mam wielką ochotę na rozpoczęcie oceniania ;)

    Tak przy okazji, mogłabym jeszcze zerknąć na mój tekst preferencyjny i go ulepszyć? Jakbyś dała radę mi go przesłać... zapisałam go na komputerze, do którego aktualnie nie mam dostępu :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi, ale udzielam się już w jednej z ocenialni i nie szukam nowej posady.
    Pozdrawiam.

    PS. Zlikwidujcie weryfikacje obrazkową.

    OdpowiedzUsuń